Σπιτάκια από χαρτόκουτες

Ποτέ μου δεν είχα φανταστεί ότι οι χαρτόκουτες  θα μπορούσαν να γίνουν τόσο όμορφα σπιτάκια. Ή τουλάχιστον προτού δω τα παρακάτω υπέροχα σπιτάκια που έφτιαξε ο υπέρ ταλαντούχος και άξιος πεθερός μου στα εγγόνια του:


 Προσέξτε τη λεπτομέρεια στην καμινάδα!!

Εννοείται ότι τα κορίτσια ενθουσιάστηκαν, αλλά όχι μόνο αυτά....Εγώ ενθουσιάστηκα περισσότερο! Άρχισα μάλιστα να τα παρατηρώ για να δω πώς τα έφτιαξε και προσπάθησα να φτιάξω κι εγώ κάτι ανάλογο....Του έκλεψα λοιπόν την αρχική ιδέα καθώς και μερικές έξυπνες λεπτομέρειες και προέκυψε το παρακάτω:


Τελικά δεν ήταν καθόλου δύσκολο! Και όσο για τα υλικά: κυριολεκτικά από τα σκουπίδια!!! Για κάθε σπιτάκι χρειαζόμαστε μια μέτρια χαρτόκουτα, χαρτοταινία, χρώματα (μαρκαδόρους και ακρυλικά), χρωματιστά χαρτιά, κόλλα ατλακόλ, ένα ρολό από χαρτί κουζίνας ή υγείας, γκλίτερ κλπ.

Για το σπιτάκι που σας δείχνω χρησιμοποίησα την παρακάτω κούτα:

 Το μπροστά και πίσω μέρος του σπιτιού. Επειδή είχα μόνο αυτή την κούτα εύκαιρη, με περιόρισε κάπως στις διαστάσεις, για να την εκμεταλλευτώ όσο το δυνατόν περισσότερο.....Εννοείται ότι εσείς μπορείτε να το φτιάξετε στις διαστάσεις που θέλετε....

 Τα δύο πλαϊνά

Η βάση (χαρτόνι από τη ράχη μπλοκ)

Η στέγη (επίσης χαρτόνι από μπλοκ)

Αρχίζω λοιπόν σιγά σιγά με τη βοήθεια της χαρτοταινίας να κολλώ τα κομμάτια: πρώτα τα μπροστινά με τα πλαϊνά .....

 Ύστερα τη βάση στο κάτω μέρος

 Και στη συνέχεια τη στέγη (πάντα στερεώνω καλά τα κομμάτια με τη χαρτοταινία και, αν χρειάζεται, ενισχύω με ατλακόλ)

Προκύπτει τελικά το εξής:

Κανονικά οι πόρτες και τα παράθυρα πρέπει να κοπούν κατά την πρώτη φάση, πριν να κολληθούν τα μέρη μεταξύ τους.....Εγώ έκοψα την πόρτα μετά. Πιο δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο.

Κολλώ λίγο ρολό σαν καμινάδα στη στέγη
 και τέσσερα κομματάκια στη βάση του σπιτιού μου

Αφού κολλήσει η κόλλα είμαι έτομη να το βάψω ή να το διακοσμήσω όπως θέλω


 Το παράθυρο είναι ζωγραφισμένο με μαρκαδόρους


Εύκολη, απλή και, κυρίως, ανέξοδη κατασκευή που μπορούμε να φτιάξουμε μαζί με τα παιδιά μας.... Ελπίζω να σας άρεσε!! Καλό βράδυ!

Σχόλια