Πάλι σχολείο;

Δικαιολογίες μαθητών:
«Πήγα χθες. Δεν είναι για κάθε μέρα»
«Ούτε ο Νικόλας/η Κατερίνα θα πάει σήμερα»
«Ο Νικόλας/η Κατερίνα δεν έχει έρθει δύο μέρες»
«Έχω πυρετό/εμετό/ζάλη/άγχος/πανικό/μίτινγκ»
«Θέλω να γίνω υδραυλικός/κλόουν/ηλεκτρολόγος/Μπαζ Λάιτγιαρ. Δεν χρειάζομαι σχολείο»
«Πονάει το πόδι/χέρι/αφτί/δόντι/κεφάλι μου»
«Θέλω να μείνω με σένα, που είσαι καλύτερη από τη δασκάλα»
«Η δασκάλα δεν με συμπαθεί καθόλου»
«Όλοι στην τάξη μου είναι άσχημοι και κακοί άνθρωποι»
«Είμαστε πολλοί στην τάξη, δεν θα προσέξουν ότι λείπω»

«Δεν θα πάω σήμερα γιατί δεν έχω τι να φορέσω»
«Η δασκάλα είπε να μην πάμε σχολείο ξανά»
«Η δασκάλα με δέρνει κάθε μέρα και πολλές φορές»
«Τα άλλα παιδιά μου τρώνε το σάντουιτς και δεν μου μιλάνε»
«Τα ξέρω όλα αυτά που μας λένε στο σχολείο, ό,τι ήτανε να μάθω το έμαθα»

Μανίνα Ζουμπουλάκη
Πηγή :Παιδί και νέοι γονείς

Σχόλια