Ναι, είμαι πολύτεκνη μάνα και θέλω να με σέβεται η πατρίδα μου

Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε στον Σύλλογο Πολυτέκνων Νομού Δράμας
 Ελένη Στόγια
Είμαι μητέρα 4 ανήλικων παιδιών και
συνέχεια ακούω πολλά και διάφορα για το
γεγονός ότι θελήσαμε με το σύζυγο μου να
κάνουμε τέσσερα παιδιά όπως ..τηλεόραση
δεν έχετε ? , εγώ μόνο στην ιδέα των
τεσσάρων παιδιών τρελαίνομαι !, πως
αντέχεις !
Το τελευταίο που άκουσα είναι «εμείς θα
πληρώνουμε για τα παιδιά που εσύ
έκανες»?.Ένιωσα ότι ζω στον απόλυτο
παραλογισμό και ο λόγος που γράφω αυτό το
μήνυμα είναι ότι νιώθω πίκρα και οργή …

(Αναδημοσίευση από Αντίβαρο)

Τι έγινε τελικά εμείς οι πολύτεκνοι
είμαστε οι ηλίθιοι της πατρίδας? σοβαρά
μιλάμε ? γιατί τέρμα τα «αστεία» περί
αγαθιάρηδων που δεν έχουν τι να κάνουν από
το να σπέρνουν παιδιά. Μιλούσαμε για
δημογραφικό και ξαφνικά λύθηκε μπροστά
στην σημερινή οικονομική κατάσταση και με
όλα αυτές τις ελληνοποιήσεις ?
Όταν αποφάσισα να κάνω οικογένεια
σταμάτησα να εργάζομαι θέλοντας έτσι να
αφοσιωθώ στο μεγαλύτερο για μένα δώρο που
μου έδωσε ο Θεός, τα παιδιά μου.
Τα πρώτα χρόνια, μου ήταν δύσκολο να πω ότι
το επάγγελμα μου είναι τα οικιακά αλλά
τώρα νιώθω περήφανη γιατί μεγαλώνω τα
παιδιά μου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου άνεργο
γι’αυτό και δεν έχω κάρτα ανεργίας.
Θεωρώ ότι μέσα σ αυτή την κοινωνία που δεν
παράγει τίποτε ότι εγώ έκανα κάτι και κάνω
κάτι, μεγαλώνω τα παιδιά μου. Δεν θα αφήσω
κανένα να μου μειώνει αυτό που κάνω.
Δεν σ αφήνω «κύριε» να λες ότι εσύ
πληρώνεις για τα παιδιά μου γιατί δεν
πληρώνεις αλλά εγώ πληρώνω για σένα.
Δεν μου έδωσε ποτέ κανείς και δεν ζήτησα
από κανένα έτσι μεγάλωσα, ναι είμαι
Ελληνίδα. Δεν θα μιλήσω για όσους δεν
σέβονται την πολυτεκνική μου ιδιότητα και
όσους μέσα από το «σύστημα» απαξιώνουν
αυτήν την ιδιότητα.
Δεν έκανα παιδιά για να έχω ειδική
μεταχείριση, ούτε για να «χωθώ κάπου».
Ναι, είμαι πολύτεκνη μάνα και θέλω να με
σέβεται η πατρίδα μου γιατί μεγαλώνω
τέσσερα παιδιά με αξίες, με όνειρα, με
στόχους . Κάποιοι θέλουν να μου τα
στερήσουν και αυτά.
Ναι, θέλω να μου φέρεστε με σεβασμό, να μου
αφήσετε να έχω την αξιοπρέπεια να
μεγαλώσω τα παιδιά μου ελεύθερα, στον
εδαφικό χώρο που οι πρόγονοί μου με θυσίες
μου χάρισαν, με το όνομα της περιοχής μου
γιατί είμαι από την Μακεδονία και μόνο μια
υπάρχει. Κάποιοι θέλουν να μου κλέψουν και
το όνομα αυτό.
Ναι, αφήστε μου το δικαίωμα όταν ο άντρας
μου ασκεί ένα λειτούργημα να μπορώ να
ΑΝΑΘΡΕΨΩ το παιδιά μου και μην του κόβετε
το μισθό μέσα στα πλαίσια μιας
ισοπεδωτικής πολιτικής που τελικά
αγγίζει μόνο αυτούς που εργάζονται χωρίς
να έχουν κλέψει ποτέ .
Αντιλαμβάνεται κανείς ότι τελικά δεν
παράγουμε τίποτα σαν έθνος , σαν λαός.
Θάψαμε στο υπέρμετρο καταναλωτισμό και
την εφήμερη καλοπέραση τα πάντα ακόμη και
την ελπίδα που έρχεται με την γέννηση ενός
παιδιού.
Χάθηκε η αξιοπρέπεια, το φιλότιμο , ο
σεβασμός στα όσια και τα ιερά.
Χάθηκε η ταυτότητα του Έλληνα που τον
έκανε αθάνατο στο πέρασμα των αιώνων.
Χάθηκε η ελπίδα, τα όνειρα, η ιστορία, η
περηφάνια, το μεράκι του, ο ενθουσιασμός
του Έλληνα.
Χάθηκε αλλά δεν πέθανε , το βλέπεις μέσα
στα μάτια των παιδιών μας , στο
χαμογελαστό πρόσωπό τους .
Τα παιδιά είναι το μέλλον μας και σ αυτά
πρέπει να επενδύσουμε .
eleni stogia

Σχόλια