Τα πιο σπουδαία δώρα

     Πηγή : Είμαι μαμά Γράφει:                                                                        

Τα πιο σπουδαία δώραΠήρα και εγώ χθες ανήμερα της γιορτής της μητέρας τα λουλουδάκια μου, αλλά και καρτούλες και ζωγραφιές από τα παιδάκια μου. Όμως τα δώρα που μου δίνουν τα παιδιά μου είναι καθημερινά και είναι σημαντικότερα από κάθε άλλο δώρο.
Είναι τα χαμόγελά τους που μου επιβεβαιώνουν ότι τα πάω καλά.
Είναι οι αγκαλιές τους που είναι δυνατές και τρυφερές και γεμάτες ευγνωμοσύνη.
Είναι τα φιλιά τους, αληθινά και ζουμερά, κάθε ένα από αυτά βάλσαμο στην ψυχή μου.
Είναι τα «Μαμά, είσαι η καλύτερη», «Μαμά, σε αγαπώ», «Μαμά, είσαι κούκλα», όλα τους μικρά παράσημα για μένα.
Δεν είναι εύκολο να είσαι μαμά. Από την άλλη ούτε δύσκολο είναι, έχουμε γεννηθεί για να μπορούμε να το κάνουμε.
Ανάμεσα στους δεκάδες ρόλους που έχω (όπως κάθε άλλος άνθρωπος), ο ρόλος της μαμάς είναι ο αγαπημένος μου!
Σας ευχαριστώ για όλα όσα μου δίνετε κάθε μέρα, παιδιά μου. Είστε οι σημαντικότεροι άνθρωποι στη ζωή μου. Είστε αυτοί που μου θυμίζετε από που προέρχομαι και πού θέλω να φτάσω.
Ελπίζω να μη σας απογοητεύσω ποτέ!
Nα είμαστε γερές και δυνατές, μαμάδες!

Σχόλια